Dopisz sie do naszego newslettera

Przemysł materiałów budowlanych

Oferta » Specjalistyczne oleje i smary Elkalub » Ogólne oferta » Przemysł materiałów budowlanych

 Zastosowanie produktów smarnych ELKALUB w przemyśle materiałów budowlanych

LFC 1015 olej pneumatyczny, z dużą łatwością wypierający wodę, doskonale usuwający brud, skutecznie chroniący przed zużyciem i korozją.
FLC 1010 olej w sprayu o ekstremalnej zdolności do pełzania i dużej odporności na zużycie do zastosowania na wrzecionach, łańcuchach, połączeniach ruchomych, systemach prowadzących i innych urządzeniach mechanicznych. Tworzy bardzo cienki ale skuteczny film smarny, wypiera wilgoć i absorbuje bardzo niewiele kurzu i pyłu.
FLC 1014 olej w sprayu o ekstremalnej zdolności do pełzania i dużej odporności na zużycie. Zawiera teflon, wypiera wilgoć, prawie nie absorbuje brudu i kurzu. Stosowany przede wszystkim do smarowania łańcuchów napędowych, prowadnic, łożysk ślizgowych, zawiasów i przegubów.
FLC 1070 olej w sprayu posiadający zdolność do przenoszenia bardzo wysokich obciążeń. Stosowany do smarowania łańcuchów napędowych, wrzecion i prowadnic, gdzie potrzebny jest bardzo silny film smarny.
LFC 1150H
LFC 1220H
oleje o wysokiej adhezyjności zdolności pełzania, z doskonałymi dodatkami przeciwzużyciowymi i antykorozyjnymi stosowane do smarowaniaprowadnic i elementów jezdnych znajdujących się na zewnątrz.
LFC 1320
LFC 1460
oleje do przekładni pracujących pod bardzo dużym obciążeniem, przedewszystkim do przekładni ślimakowych o zmiennym kierunku ruchu.
LFC 9220
LFC 9320
oleje syntetyczne, mieszalne z olejami mineralnymi, zapewniające znakomitą ochronę przed zużyciem i przed korozją w temperaturach do+150C. Nie koksują. Wykorzystywane są przy smarowaniu łańcuchów w suszarniach i urządzeniach grzewczych (łańcuchy prowadzące i napędowe).
GLL 6/N3 Smar specjalny mocno ciągnący się, adhezyjny odporny na ekstremalne obciążenia i wirowanie stosowany do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych. Dobrze zachowuje się również smarując urządzenia wibracyjne.
GLL 7/N2 Smar do łożysk tocznych i ślizgowych zapewniający doskonałą ochronęprzed zużyciem. Z powodzeniem stosowany w różnych aplikacjach wspomagających urządzenia wibracyjne.
GLS 135/N2 Specjalny smar litowy do smarowania urządzeń wibracyjnych (z bardzo wysoką częstotliwością wibracji).
GLS 75/N2 wielozadaniowy smar o długim okresie pracy w łożyskach tocznych i ślizgowych, przy średnich i wysokich obciążeniach, także przy dużych prędkościach obrotowych i działaniu wody.
GLL 10/N2 wielozadaniowy smar z dwusiarczkiem molibdenu wypełniający łożyska pracujące pod wysokim obciążeniem, gdzie stosowanie smaru typu MOS2 jest konieczne
GLG 16/N00
GLG 16/N000
smar półpłynny do przekładni przeznaczonych do przenoszenia bardzo wysokich obciążeń, a szczególnie do kół ślimakowych o zmiennych kierunkach ruchu.
GLS 795/N2 smar wysokotemperaturowy do smarowania łożysk kół wózków Piecowych.
GLS 388/N2 smar o szczególnej odporności na działanie wody i własnościach adhezyjnych, jest szczególnie rekomendowany do smarowania par ciernych stal-metal nieżelazny. Stosowany w urządzeniach poruszających się w wodzie (żwirownie).
GLS 965 Smar wysokotemperaturowy do smarowania mocno obciążonych łożysk baryłkowych i wałeczkowo – stożkowych.
GLS 966/N2 Smar wysokotemperaturowy, stosowany np. w wentylatorach gorącego powietrza (gazu) i silnikach elektrycznych.
VP 715 Ekstremalnie adhezyjny smar zapewniający znakomitą ochronę przed zużyciem do otwartych kół zębatych, zębatek i prowadnic